کامپیوتر و شبکه
 
 
سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 12:2 ::  نويسنده : تورج


ایتنا - G74SX از محصولات سری ROG شرکت ایسوس است و با طراحی خاص خود نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند.

 

http://itna.ir/images/docs/000020/n00020339-b.jpg


علت انتخاب این تیتر برای این نوشته تنها به دلیل این بود که ایسوس G۷۴SX را برای گیمر‌هایی ساخته است که حساسیت خاصی به اجرای بازی‌ها در هر زمانی دارند.

G74SX از محصولات سری ROG شرکت ایسوس است و با طراحی خاص خود نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند.

این نوت‌بوک با دو مدل پردازنده Core i۷ ۲۶۳۰QM، Core i۵ ۲۴۱۰M به بازار ارائه می‌شود که کاربر می‌تواند محصول را با یکی از این دو مدل پردازنده خریداری کند.
البته در این میان یک موضوع مهم را نباید فراموش کرد و آن این است که در صورتی که کاربر پردازنده دو هسته‌ای را برای این نوت‌بوک انتخاب کند حداکثر قادر است هشت گیگابایت روی این سیستم قرار دهد اما در صورتی که از پردازنده چهار هسته‌ای استفاده کند این مقدار به ۱۶ گیگابایت می‌رسد.

مانند پردازنده صفحه نمایش ۳/۱۷ اینچی این محصول هم دارای دو دقت است یکی ۹۰۰×۱۶۰۰ پیکسل و دیگری ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل با میزان بروز رسانی ۱۲۰ هرتز برای نمایش تصاویر سه بعدی. در کنار این صفحه نمایش یک کارت گرافیک Geforce GTX۵۶۰M با دو گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی قرار دارد که وظیفه پردازش تصاویر را بر‌ عهده دارد.

این محصول با هارددیسک های ۷۲۰۰ دو در دقیقه و یا درایو SSD صد و شصت گیگابایتی ارائه می‌شود. اما با این وجود کاربر می‌توان از دو هارددیسک در این محصول استفاده کند.
اما به جز این موارد عواملی مانند طراحی خاص این محصول که فرد را به یاد کشتی خاصی نیروی دریایی امریکا یا هواپیما‌های جدید امروز می‌اندازد و همچنین طراحی زاویه دار صفحه‌کلید برای کاهش خستگی مچ کاربر باعث شده است G۷۴SX واقعاً برای گیمر‌های حساس در نظر گرفته شود.

البته در این میان نباید وجود ویژگی EAX Advanced HD نسخه ۵ و وجود خنک‌کننده خاص آن را که باعث خنک‌ ماندن صفحه‌کلید می‌شود را فراموش کرد.
 





صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کامپیوتر و شبکه و آدرس officenet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 11080
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1